Oglaševanje
Oglašujte na edini specializirani spletni strani o prehrani dojenčkov in malčkov www.paparica.si!
MERE IN PROSTOR SPLETNIH OGLASOV
Na spletni strani www.paparica.si je možno objaviti oglas dveh velikosti: velikost 1 (135 × 135 px) in velikost 2 (538 × 62 px). Cena oglaševanja pa je odvisna od rubrik, v katerih se oglas pojavlja in njegove velikosti.
- Maksimalna velikost spletnega oglasa je 50 Kb.
- Formati za oglas so: gif, jpg, html.
- Oglas ne sme posnemati sistemskih opozoril operacijskega sistema ali drugih aplikacij ali računalniških funkcij (npr. premikanje kurzorja in klikanje na oglas)
- Vrstni red oglasa se ne da zakupit.
Prostor A:
- Oglas se pojavlja na prvi strani spletne strani www.paparica.si in na vseh ostalih področjih (Prehrana, Recepti, Kako, Papavčki, Forum) razen Knjigarne.
Prostor B:
- Oglas se pojavlja na vseh področjih (Prehrana, Recepti, Kako, Papavčki, Forum) razen področja Domov in Knjigarna.
Prostor C:
- Oglas se pojavlja pri enem področju (npr. Papavčki) in v vseh njegovih kategorijah (npr. Otroci kuhajo, Zabave, Astrorecepti).
Prostor D:
- Oglas se pojavlja pri enem področju (npr. Papavčki).
Prostor E:
- Oglas se pojavlja v eni kategoriji (npr. Zabave) in v vseh njenih rubrikah (npr. Načrtovanje, Teme zabav, Igre, Pripomočki, Vabila, Prigrizki).
Prostor F:
- Oglas se pojavlja v eni rubriki (npr. Zabave).
Prostor G:
- Oglas se pojavlja v eni podrubriki (npr. Rojstnodnevna zabava).
CENIK OGLASNEGA PROSTORA
Velikost 1 (135 × 135 px)
Prostor |
1 leto |
6 mesecev |
3 meseci |
1 mesec |
A |
600 € |
400 € |
200 € |
70 € |
B |
450 € |
250 € |
140 € |
50 € |
C |
350 € |
200 € |
130 € |
40 € |
D |
250 € |
150 € |
100 € |
35 € |
E |
200 € |
120 € |
80 € |
30 € |
F |
150 € |
90 € |
60 € |
25 € |
G |
100 € |
60 € |
40 € |
20 € |
Velikost 2 (538 × 62 px)
Prostor |
1 leto |
6 mesecev |
3 meseci |
A |
300 € |
180 € |
100 € |
B |
250 € |
150 € |
90 € |
V ceni ni vštet DDV.
* Vsak dodaten px v višino stane 4 € (možno samo pri velikosti 1).
SPLOŠNI POGOJI ZA OGLAŠEVANJE NA PAPARICA.SI
Oglasi na spletni strani www.paparica.si, morajo ustrezati splošnim pogojem oglaševanja. Www.paparica.si si pridržuje pravico, da zavrne naročnikov oglas, če meni, da je to nujno zaradi spoštovanja splošnih pogojev in veljavne zakonodaje (če oceni, da je oglas nezakonit, zavajajoč, škodljiv). O svoji odločitvi obvesti naročnika oglasa in mu navede razloge za zavrnitev oglasa.
Www.paparica.si ne prevzema odgovornosti za vsebino oglasov. Objavljeni oglas ne pomeni, da se www.paparica.si strinja z njegovo vsebino in/ali ponudbo naročnika oglasa.
Naročnik oglasa (oglaševalec) odgovarja za.:
- resničnost in zakonitost oglasa
- zakonitost svojega poslovanja, kar vključuje zakonitost vsebine oglaševane spletne strani
- urejenost avtorskih pravic za vsebino in obliko oglasa in da oglas kot celota niti njegove posamezne sestavine (grafika, video, zvok, besedilo, oblika itd.) ne kršijo avtorskih pravicin pravic intelektualne lastnine tretjih oseb
- to, da je registriran v skladu z zakonom in da ima vsa potrebna dovoljenja za opravljanje dejavnosti, ki jo oglašuje.
Naročnik oglasa (oglaševalec) se zavezuje, da bo www.paparica.si povrnil vso škodo, ki bo nastala zaradi zahtevkov tretjih oseb.
Pogoji oglaševanja na spletni strani www.paparica.si
- Oglas mora biti v slovenskem jeziku, besedilo pa lektorirano. Www.paparica.si lahko zavrne slovnično neustrezen oglas oz. predlaga popravek.
- Oglas ne sme biti v nasprotju z veljavno zakonodajo in mora spoštovati Slovenski oglaševalski kodeks SOZ.
- Oglas ne sme vsebovati goljufive ali žaljive vsebine oz. vsebine, ki smeši, napada ali nepravilno prikazuje posameznika ali skupino na podlagi starosti, porekla, rase, veroizpovedi, spola, spolne usmerjenosti, telesne prizadetosti ali druge osebne značilnosti.
- Oglas ne sme biti zavajajoč, kar pomeni, da ne sme na kakršenkoli način, vključno s predstavitvijo blaga in storitev zavajati ali biti sposoben zavajati uporabnika in ne sme zaradi svoje zavajajoče narave verjetno vplivati na ekonomsko obnašanje uporabnika ali škoditi konkurentom. Oglas ne sme izkoriščati uporabnikove neizkušenosti in neznanja in ne sme vsebovati nejasnosti, pretiravanja ali drugih podobnih zavajajočih sestavin.
- Oglas ne sme vsebovati nepoštene poslovne prakse, to je prakse, ki nasprotuje zahtevam poklicne skrbnosti in v zvezi z oglaševanim blagom ali storitvami bistveno izkrivlja ali bi lahko izkrivljala ekonomsko obnašanje povprečnega potrošnika, ki mu je namenjena, zlasti ne zavajajočih ali agresivnih poslovnih praks.
- Vsebina oglasa ne sme biti takšna, da bi lahko povzročila telesno, duševno ali drugačno škodo pri otrocih ali da bi izkoristila njihovo zaupljivost ali pomanjkanje izkušenj. Prepovedano je prikazovanje otrok v nevarnih situacijah in izkoriščanje zaupanja, ki ga imajo otroci do staršev in učiteljev. Prav tako je prepovedano oglaševanje, ki otroke neposredno nagovarja k nakupu ali k prigovarjanju staršem ali drugim odraslim, da otrokom kupijo oglaševano blago ali storitve.
- Oglas lahko vsebuje superlative ali komparativne izraze (najboljši, največji, najcenejši, večji od, boljši od ipd.) samo, kadar so te trditve podprte z raziskavami ali podatki neodvisnih tretjih virov, ki so objavljeni v oglasu ali vsaj na oglaševani strani.
- Primerjalna reklama je dovoljena izključno, kadar ni zavajajoča, kadar primerja resnične podatke glede blaga ali storitev, ki zadovoljujejo iste potrebe ali imajo enak pomen, kadar objektivno primerja eno ali več objektivnih, namenskih ali predstavitvenih lastnosti, kadar ne ustvarja zmede na trgu med oglaševalcem in konkurentom, kadar ne diskreditira ali očrni blagovnih oziroma storitvenih znamk ali drugih znakov razlikovanja konkurenta, kadar se nelojalno ne okorišča z ugledom blagovne oziroma storitvene znamke ali drugih znakov razlikovanja konkurenta in kadar ne predstavlja blaga ali storitev kot ponaredke ali kopije blaga, ki ima zavarovano blagovno oziroma storitveno znamko ali trgovsko ime.
- Oglas lahko zbira uporabnikove osebne podatke, če:
- je jasno navedeno podjetje, ki zbira podatke (firma in sedež)
- je nedvoumno naveden namen zbiranja
- navaja zagotovilo o varovanju osebnih podatkov.
- Oglas ne sme uporabljati sublimacijskega oglaševanja, ki uporabnikom ne omogoča zavestnega zaznavanja oglaševanih vsebin.
- Fizične osebe je dovoljeno v oglasu navajati izključno z njihovim izrecnim pristankom.
- Oglas ne sme na kakršen koli način spodbujati k narodni, rasni, verski ali drugi neenakopravnosti ali k nasilju in vojni ter razpihovati narodnega, rasnega, verskega ali drugega sovraštva in nestrpnosti.
Za posamezna vsebinska področja velja zakonodaja, ki neposredno ureja oglaševanje teh področij, npr. oglaševanja alkoholnih pijač, tobačnih izdelkov, zdravil in drugo.
Spletna stran www.paparica.si zagotavlja naročniku:
- Objavo oglasa v roku 3 delovnih dni po prejemu naročila in gradiva.
- Povezavo na naročnikovo spletno stran, če naročnik to želi.
PLAČILNI POGOJI
Www.paparica.si bo naročniku poslala račun z rokom plačila 30 dni od izstavitve. Za zamujena plačila bo naročniku zaračunala zamudne obresti v skladu z zakonom.